Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Naša škola priključila se međunarodnom eTwinning projektu Me, Myself & I (Ja i sva moja lica).
eTwining projekt Me, Myself & I osmislili su učitelj informatike Goran Podunavac iz Osnovne škole Popovac i psihologinja Marija Jurić iz Osnovne škole Drenje.
Cilj projekta je promovirati važnost dobrog mentalnog zdravlja kod djece kroz različite, djeci primjerene aktivnosti, te ih potaknuti na prepoznavanje emocija i primjereno komuniciranje unutar vlastite zajednice. Uz to, učenici će učiti o mentalnom zdravlju te kroz osobno iskustvo i suradnju s učenicima iz drugih škola prepoznati i primijeniti zdrave obrasce ponašanja koji će doprinijeti očuvanju mentalnog zdravlja.
Važnost promoviranja mentalnog zdravlja, osobito u doba pandemije, prepoznale su psihologinja Mirjana Skukan i učiteljica Suzana Turković, te su odlučile zajedno s učenicima 2. c razreda uključiti se u projekt.
U projektu sudjeluje preko 100 učitelja i njihovih učenika iz devet europskih država (Hrvatske, Albanije, Bosne i Hercegovine, Finske, Italije, Rumunjske, Slovačke, Srbije i Turske).
Ciljeve projekta učenici će ostvariti kroz različite kreativne radionice, projektno i suradničko učenje, a već prva projektna aktivnost učenike očekuje tijekom listopada.
UPOZNAJTE NAS ...
Tko smo mi, kako se vidimo, što volimo, a što ne saznajte na slijedećoj poveznici
https://padlet.com/mirjanaskukan/ovosamja
Na početku našeg eTwinning projekta svi učenici 2.c (kao i svi ostali sudionici projekta) ispunili su kratak upitnik.
Ovo su rezultati tog upitnika:
Iako smo zadovoljni ovim rezultatima, nadamo se da će nakon provedenih aktivnosti u sklopu ovog projekta svi učenici 2.c naučiti da se ne treba sramiti govoriti o svojim osjećajima, da o tome mogu razgovarati sa svojim vršnjacima i odraslima te da su baš svi jednako vrijedni i prepuni pozitivnih osobina.
Svjetski dan mentalnog zdravlja obilježili smo radionicom u kojoj smo navodili svoje pozitivne osobine i na kraju izradili gusjenicu naših vrlina.
Jedan od projektnih zadataka bio je izraditi maskotu projekta. Dugo smo razmišljali i u mnoštvu odličnih ideja odlučili smo da naša maskota bude medvjedić Gunđalo. O tome kako se ovaj simpatičan medvjedić našao u našem razredu možete pročitati u slikovnici na sljedećoj poveznici.
https://read.bookcreator.com/X4Q0rn8MOEdOD1dCEmBn3APp76U2/0LAScXZwSJOY0ft0zcXxIw
Učenici 2. c razreda obilježili su Dan ljubaznosti i Međunarodni dan tolerancije kroz raznolike aktivnosti. U razredu smo razgovarali što znači biti ljubazan, a učenici su primjerom pokazali ljubaznost. Toleranciju ili uvažavanje, prihvaćanje različitosti i brigu o drugima učenici su prikazali plakatima.
Plakatom Šareno jato učenici su poručili: U našem jatu za svaku ptičicu mjesta ima, dobro došle ptičice, pozdrav svima! Šareno jato učenici su usporedili sa svojim razredom u kojem su učenici različiti po izgledu, osobinama i interesima, ali svaki učenik je u razredu prihvaćen i želimo da se osjeća lijepo i ugodno.
Plakatom #čuvamobakuidjeda učenici su iskazali svoju brigu i skrb za starije članove obitelji, za baku i djeda čije nam je zdravlje jako važno. Učenici plakatom poručuju: Baku i djeda volimo, nosimo maske, njihovo zdravlje čuvamo.
Važno je i da su učenici na izradi plakata surađivali, iznosili vlastite ideje i uvažavali tuđe ideje te su svojim djelima pokazali što znači biti tolerantan.
S učenicima su surađivale, bile ljubazne i tolerantne psihologinja Mirjana i učiteljica Suzana.
Blagdansko vrijeme koje je pred nama za mnoge je najljepše doba u godini. Vrijeme je to veselja, radosti i druženja. U ovim neobičnim vremenima kada nam je „pravo“ druženje onemogućeno mi smo putem projekta „Me, myself & I“ upoznali nove prijatelje. To su učenici 2.a IV. osnovne škole Varaždin, njihova učiteljica Marija i knjižničarka Marina.
Za svakog našeg novog prijatelja izradili smo božićnu čestitku i zajedno sa pregrštom lijepih želja poslali na adresu njihove škole.
A za samo nekoliko dana i nas su razveselile čestitke koje su nam stigle iz Varaždina.
Koliko smo u svemu uživali pogledajte na slijedećoj poveznici
https://drive.google.com/file/d/13rUO4ngmWZuIRMoO6bWMCsUI6x9coPS4/view?usp=sharing
Kada govorimo o mentalnom zdravlju važno je govoriti i o našim problemima. Na radionici pod nazivom „Naše brige“ razgovarali smo o tome što nas brine i zaključili da ljestvica TOP 5 naših briga izgleda ovako:
Naučili smo na ovoj radionice da postoje načini kako da lakše „nosimo“ naše brige, a jedan od njih je da ih nacrtamo smiješnima.
Ovo je jedna naša sportska briga.
Naše učiteljica i psihologinja kažu da je u životu važno da budemo samopuzdani. Kažu još i da je svatko od nas poseban i dobar u nečemu. Na radionici „Naše jake strane“ otkrili smo da je to doista tako jer je svatko od nas na kraju radionice dobio papirić s pregrštom lijepih osobina koje su naši prijatelji primijetili kod nas.
O prednostima i manama interneta te opasnostima koje nas tamo vrebaju saznali smo 9. veljače 2021. godine kada smo obilježili Dan sigurnijeg interneta čitajući slikovnicu „Sigurni s Neticom“.
Učenici 2. c razreda III. osnovne škole Bjelovar nizom aktivnosti obilježili su Dan ružičastih majica. Osim što su odjenuli ružičaste majice, govorili su svoje asocijacije na riječ nasilje i saznali što je vršnjačko nasilje te u kakvoj su vezi nasilje i ružičaste majice.
Uz prezentaciju osvijestili su što sve može biti nasilje te kako se osjećaju žrtve nasilja. Učenici su zaključili da pri nasilju ne smiju biti ni promatrači, već ako nasilje vide ili čuju, da se obrate starijoj osobi ili nazovu Hrabri telefon. Iznosili su svoja iskustva i zaključili kako je prijateljsko ponašanje, prihvaćanje i ohrabrivanje puno bolje od nasilja. Na kraju su osmislili pozitivne poruke kojima su rekli STOP NASILJU!
U ožujku smo obilježili i Dan žena izradom čestitaka za svoje mame. Prije toga saznali smo od kada i zašto se 8. ožujka slavi kao Međunarodni dan žena. Učenici su davali prijedloge kako mogu taj dan razveseliti svoje majke, bake, sestre i prijateljice. I ne samo taj dan, već i ostale dane u godini. U razredu je bilo veselo i razdragano zato što je dobar osjećaj činiti nešto lijepo za druge. Kada drugima činiš dobro i sam se dobro osjećaš!
Učenici 2. c razreda III.OŠ Bjelovar svakodnevno se trude biti sretni, a o tome što je za njih sreća, što ih čini sretnima i kako usrećuje druge pokazali su nizom aktivnosti kojima su obilježili Međunarodni dan sreće.
Svjetski dan osoba s Down sindromom ili kako ga češće zovemo Dan šarenih čarapa najbolje je vrijeme da porazgovaramo o svojim sličnostima i razlikama.Nizom aktivnosti koje možete pogledati na slijedećoj poveznici https://wke.lt/w/s/j0RJvM učenici 2.c razreda obilježili su ovaj poseban dan.
Što znači biti medijski pismen, koja je razlika između stvarnosti i svijeta koji nam prezentiraju mediji, te zašto uvijek trebamo izabrati prijateljstvo umjesto sukoba naučili smo u radionici kojom smo obilježili Dane medijske pismenosti.
Svi znamo da su pjesma i ples lijek za našu dušu i tijelo.Kako su učenici 2. c obilježili Međunarodni dan plesa pogledajte na slijedećoj poveznici
https://drive.google.com/file/d/1y4dCGTWxCcfoeHThoFvsbVgAW0_JhZwz/view?usp=sharing
Majčin dan obilježavali smo cijeli tjedan. Čitali smo pjesme, tekstove i igrokaze o majčinoj ljubavi i ljubavi prema majci. Na satu Glazbene kulture naučili smo pjesmu Pred majčinom slikom. Učenici su napisali pjesme i sastavke o svojim majkama.
Koliko učenici 2.c vole svoje mame možete procijenite sami.
Moja mama je dobrodušna, lijepa, super. Moja mama ima veliko srce. Majka je predivna. Ja jako volim svoju mamu.
Vito
Moja mama se zove Maja. Ona ima smeđe oči i smeđu kosu. Ona je medicinska sestra, pomaže i brine se za starije ljude. Jako voli brata i mene. Puno se družimo i igramo. Ponekad je naljutimo pa viče, ali to brzo prođe.
Petar
Moja mama ima zeleno-plave oči i narančastu kosu. Jako je jaka, ima tetovaže. Kada ju naljutimo, onda tiho priča i lupka prstima. A kada dobijem pet, skače od sreće. U slobodno vrijeme idemo na igralište. Igramo košarku, a mama govori jesmo li varali ili ne. Svaku večer igramo društvenu igru i onda nas mama, uz škakljanje, stavlja u krevet. Svoju mamu ne bih mijenjao ni za što na svijetu.
Adrian
MAMA
Ljubav pruža,
Ništa ne traži,
Ljubi me i mazi.
Visoka i vitka,
Lijepa kao slika.
Volim je do neba,
Jer je uvijek tu
Kad je netko treba.
Vesela i nasmijana,
Kao suncem obasjana,
Takva je moja mama!
Matej
MAJČIN DAN
Majčin dan je dan u čast majki i majčinstva. Obilježava se svake godine drugu nedjelju u svibnju. Moja majka ima crnu kosu, smeđe oči i visoka je. Dobra je i uvijek mi pomaže.
Niko
Moja mama zove se maja. U slobodno vrijeme voli čitati knjige i ići u teretanu. Volim kad se zajedno vozimo biciklima, idemo na izlete i gledamo filmove. Kada trebam pomoć, ona je uvijek tu za mene. Dobra je i zabavna.
Noa
U RIBOLOVU S MAMOM
U ovo vrijeme prije godinu dana išla sam s mamom, dedom i sekom u ribolov. Složili smo štapove i stavili crviće. Nakon nekog vremena mama je ulovila malu ribicu. Stavili smo je u bočicu s vodom. Bila je jako mala, deda je rekao da je možemo ponesti kući. Moja seka i ja smo se malo igrale s ribicom, onda je mama ulovila jako veliku ribu. Još smo se slikali s ribom, a zatim smo išli kući. Moja seka i ja smo bile jako sretne što smo dobile ribicu. Bio mi je to najbolji dan u životu.
Lea
Moja mama zove se Ana. Ima smeđe oči, plavu kosu i prekrasno je građena. Najviše voli tatu, brata i mene. Ljubav prema nama svaki dan pokazuje nam time što nas grli i ljubi. Moja mama jako voli sport i aerobik. Obožava trenirati sa ženama. Voli zdrav život i uči nas zdravom životu. Voli životinje i prirodu. Malo je stroga što se tiče škole i naših obveza jer želi da se sve kvalitetno riješi. Najviše kod moje mame volim to što je jako dobra, brižna i osjećajna i uči nas da budemo dobri i pošteni ljudi. Moja mama je najbolja mama na svijetu i želim biti kao ona kad odrastem.
Magdalena
Svoju mamu volim najviše na svijetu. Mi smo zajedno svaki dan, tako da ju jako dobro poznajem. Na moju sreću, ona radi jako puno od kuće. Moji roditelji imaju veliki voćnjak. Mama ima puno posla oko svakakvih papira, sastanaka i organizacija. Ona ima jako lijepu odjeću. Najviše volim kada odjene haljinu. Svaki dan se lijepo našminka. Moja mama ima lijepu kosu. Volim joj raditi frizure.
Marko
Moja mama ima prelijepu smeđu boju očiju, kao od čokolade. Dobra je kao anđeo, ali kada ja podivljam, onda je malo ljuta na mene. Ali mi oprosti. Mama mi sve kupi što želim, ali ljubav prema meni ne mora kupiti. Jer ljubav mi ona pruža.
Matia
MOJA MAMA
Moja mama ima plavu kosu
I lice nježno kao rosu.
Svi rade na poslu kao mravi,
Ona je liječnik pravi.
Mama je super žena,
Puna joj je glava glaukoma i mrena.
Kad sam bolestan, ona me liječi
I zle bakterije u meni spriječi.
Voli me najviše na svijetu,
Ali pruža ljubav i malenom cvijetu.
Životinje jako voli
I često se moli.
Stalno se sa mom mazi,
Čuva me i pazi.
Mihael
Moja mama ima crnu kosu i smeđe oči. Po zanimanju je liječnica. Volim se družiti s njom. Jednom kad smo mama i ja bile same, napravile smo doručak u našem voćnjaku. Ne volim kada je mama dežurna jer onda obitelj nije na okupu. Volim svoju mamu jer me zabavlja, stavlja osmijeh na lice, uči … Možda je nekad nema, ali uvijek je u mom srcu. Možda volim i obožavam mamu, ali najviše na svijetu volim svoju obitelj. Mama, sretan ti Majčin dan!
Petra
MOJA MAJKA
Ruke su moje majke
Poput najljepše bajke.
Dodir njezin najviše volim,
Tada se ničega ne bojim.
Volim kada se ona smije,
Ništa nam tada problem nije.
Mama, hvala ti na svemu
Što si mi dala,
Voli te tvoja djevojčica mala.
Zara
Osim ovih prekrasnih riječi i stihova za svoje mame učenici su napravili slike tehnikom monotipije. Slike smo lijepo zamotali te poklonili svojim majkama i tako ih obradovali na Majčin dan.
U okviru projekta Me, Myself & I naučili smo koliko je uvijek važno brinuti o svom mentalnom zdravlju, a osobito u vrijeme pandemije.Pandemija koronavirusa utjecala je na naše živote, promijenila je naše navike i našu svakodnevnicu. Djeca, jednako kao i odrasli, osjećaju te promjene. Djeca se raznih mjera zaštite trebaju pridržavati u školi, u obitelji, u igri s vršnjacima. Kako zamišljaju oku nevidljive viruse učenici su prikazali slikama. Likovno se izražavajući učenici su kroz slike progovorili o svojim životnim iskustvima u novim situacijama i okolnostima uzrokovanima koronavirusom.
Međunardni dan obitelj obilježili smo pisanjem pisma svojoj obitelji.Pisali smo mamama, tatama,bakama i djedovima i pismom im pokušali reći koliko ih volimo i koliko nam znače.Nadamo se da će se naši najdraži obradovati kada u svom poštanskom sandučiću umjesto računa nađu već pomalo zaboravljena pisma.
Bliži nam se kraj školske godine a time i završetak ovog projekta.Na jednoj od poslijednjih radionica pokušali smo rezimirati sve što smo tijekom sudjelovanja u projektu naučili.Prisjetili smo se između ostalog što je to mentalno zdravlje, kako se možemo opustiti u stresnim situacijama,vježbali tehnike disanja te napravili svoj pobjednički tim.To je onaj tim koji nas osnažuje i jača kad bude teško, smije se s nama kad je lijepo i voli nas bez obzira na sve.Sretni smo što svatko od nas ima jedan takav tim uz sebe.
Na početku našeg projekta postavili smo si jasne i mjerljive ciljeve, a da smo uspjeli u postizanju istih dokazuju rezultati ankete koju smo sa učenicima proveli na kraju projekta. Istu anketu proveli smo i rujnu 2020. godine kada smo započinjali ovaj projekt.Iz ankete je vidljivo da su naši ciljevi u potpunosti ostvareni što nam je dodatna motivacija da se već slijedeće školske godine uključimo u neki sličan projekt.
Svoje zadovoljstvo provedenim aktivnostima izrazili su učenici i anonimnim evaluacijskim upitnicima iz kojih je vidljivo da su svi učenici projekt ocijenili ocjenom 5 te da bi većina njih i slijedeće godine voljela sudjelovati u sličnim projektima.
I za kraj ...
Hvala svim učenicima 2. c razreda III.OŠ Bjelovar što su čitavu školsku godinu marljivo, ustrajno i motivirano radili na ovom projektu.Učiteljica Suzana i psihologinja Mirjana nastojat će udovoljiti njihovim željama i iduće godine osmisliti jednako dobar i zanimljiv projekt u kojem ćemo, nadamo se, svi zajedno učiti uživati i na taj način brinuti o svom mentalnom zdravlju.